Acest website utilizează cookies pentru furnizarea serviciilor, personalizarea publicității și pentru analiza vizualizării acestui site. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Alte informații

Cum returnez un produs sau un colet comandat de la un magazin online?

Daca ați cumpărat un produs de la un magazin online trebuie să luați legătura cu acesta, telefonic/e-mail și să urmați strict procedura de retur existentă și oferită de către magazinul online. 

Sunteți sau nu un magazin online?

Ne puteți contacta prin e-mail sau telefon pentru orice întrebare legată de expedierea, ridicarea coletului sau identificarea celei mai apropiate filiale. Vă ajutăm cu drag! Însă nu suntem un magazin online și din păcate nu comercializăm nimic. 

Care este statusul coletului meu?

Puteți să ne contactați telefonic la +40 316 300 402 sau trimițându-ne un e-mail la info@coletăria.ro precizând numărul de AWB al coletului dumneavoastră. 

Care este durata de livrare a unui colet?

Timpul de livrare diferă în funcție de țara în care se află magazinul online de unde ați făcut comanda. Este important să consultați secțiunea termenilor de livrare pe site-ul magazinului online de unde ați făcut comanda. În cele mai multe cazuri, Coletăria.ro nu poate garanta pentru un timp de livrare, acesta fiind influențat de cele mai multe ori de către transportatori. Puteți urmări livrarea accesând https://tracking.packeta.com/…king/search/ 

Care este programul de funcționare al punctelor pick-up?

Programul de funcționare al punctelor pick-up este diferit de la locatie la locatie și poate fi regăsit pe site-ul nostru www.coletăria.ro accesând programul de funcționare a punctului pick-up care vă interesează. 

Cum devin punct pick-up al Coletaria.ro?

Pentru orice fel de situații privind colaborarea, există un formular care poate fi accesat: https://www.coletăria.ro/pick-up sau ne puteți contacta telefonic la +40 316 300 402 sau trimițându-ne un e-mail la info@coletăria.ro 

Cum pot expedia colete în țară și în străinătate?

Pentru orice fel de situații privind colaborarea, puteți să ne contactați telefonic la +40 316 300 402 și /sau sau trimițându-ne un e-mail la info@coletăria.ro, sales@coletaria.ro 

Cum modific adresa de livrare a unui colet?

În cazul acesta ne puteți contacta telefonic la +40 316 300 402 sau trimițându-ne un e-mail la info@coletăria.ro specificând AWB-ul coletului dumneavoastră și punctul pick-up dorit. 

Cum obțin factura produsului pe care l-am cumpărat?

Pentru a obține o factură pentru produsele din interiorul unui colet este necesar să vă adresați catre magazinul online de unde ați comandat. 

Cum identific punctul pick-up dorit?

Accesând site-ul nostru, https://www.coletaria.ro/puncte-pick-up, puteți să regăsiți toate informațiile legate de punctul pick-up dorit, inclusiv o hartă și poze cu locația respectivă. 

Am făcut o comandă la un magazin online, însă produsul pe care l-am primit nu corespunde cu ce am comandat. Cum procedez?

Coletăria.ro oferă strict servicii de curierat rapid. Preluăm de la expeditor/magazin online coletul și îl predăm destinatarului intact. În cazul în care există neconcordanțe în acest sens vă recomandăm să contactați magazinul online de unde ați achizitionat produsul. 

Am făcut o comandă la un magazin online, am primit un număr de AWB, dar acesta încă nu apare în sistemul dvs, sau are status “Se asteaptă pentru Preluare”, de ce?

Coletul dumneavoastră nu a fost încă preluat de către noi, de îndată ce va fi preluat de către noi de la depozitul magazinului online și va fi scanat in primul deposit Coletăria.ro se va modifica automat și statusul. 

Am făcut o comandă la un magazin online, am primit un număr de AWB, dar acesta înca nu apare în sistemul companiei de curierat, de ce?

Probabil coletul dumneavoastră se află în tranzit, urmează sa fie predat companiei de curierat partenere din România si va aparea statusul și trackingul pe site-ul firmei de curierat partenere. 

Cât timp am la dispoziție pentru a ridica coletul din punctul pick-up?

Termenul de stocare în punctele pick-up este de 7 zile calendaristice. Dacă nu vă prezentați la Punctul Pick-up în acest termen, coletul va fi returnat expeditorului. 

Cum pot prelungi termenul de păstrare a unui colet la un punct pick-up?

Pentru a solicita prelungirea timpul de păstrare a unui colet dintr-un punct pick-up puteți să ne contactați telefonic la +40 316 300 402 sau trimițându-ne un e-mail la info@coletăria.ro

Când și cum aflu dacă coletul meu a ajuns la punctul pick-up?

În momentul plasării comenzii la magazinul online veți primi automat un e-mail de la Coletăria.ro în care vă sunt prezentate toate detaliile comenzii dumneavoastră.În momentul primirii coletului în punctul pick-up selectat urmează să fiți înștiințați prin sms și e-mail. 

Ce dovadă de plată primesc de la punctul pick-up pentru contravaloarea sumelor ramburs?

Pentru orice suma achitată în punctul pick-up, reprezentantul acestuia vă va oferi o chitanță.