Acest website utilizează cookies pentru furnizarea serviciilor, personalizarea publicității și pentru analiza vizualizării acestui site. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Alte informații

Program de lucru pentru Coletăria.ro puncte de recepție.

In conformitate cu măsurile comunicate oficial de autorități prin Ordonanța Militară nr. 2/2020 pentru protejarea comunitatii si a clientilor s-au luat masuri de suspendare „se suspendă temporar activitățile de comercializare cu amănuntul, a produselor și serviciilor, în centrele comerciale în care își desfășoară activitatea mai mulți operatori economici, cu excepția vânzării produselor alimentare, veterinare sau farmaceutice și a serviciilor de curățătorie”, potrivit art. 2 alin (1). 

Informatii curente pentru magazinele online.

Fii la curent cu ultimele noutăți: https://blog.packeta.com.

Ne afectează reglementările guvernamentale activitatea?

Vom face tot posibilul pentru a ne asigura că expedierea dumneavoastră ajunge in sigurantă în punctul pick-up, de unde poate fi preluată. Activitatea Coletăria.ro, din prezent este corelată cu situatia actuala in contextul Covid 19. Suntem in continuu în contact cu toata reteaua de puncte pick-up, preluând ultimile informatii. Accesând site-ul https://www.coletaria.ro/pick-up, puteți urmări programul punctelor pick-up in timp real. Pentru informații actualizate și dispozițiile instituite, urmați site-ul https://gov.ro/ro/masuri

Informatii actualizate privind activitatea Coletăria.ro in contextul Covid-19.

Mai jos am enumerat sursele oficiale care pot fi accesate, privind informațiile actualizate cu privire la Coronavirus.

Răspunsuri la întrebările clienților noștri

Cum isi desfașoară punctele pick-up activitatea in locațiile noastre de preluare.

Punctele pick-up au obligația sa ne aducă la cunoștință eventualele modificari survenite programului de activitate, iar colegii sunt in stransă legatură cu toate punctele pick-up, zilnic, Puteți vizualiza pe site toate modificările in timp real. 

Coletul meu este într-o zonă de preluare blocată, cum pot intra in posesia coletului?

Lucrăm în mod constant pentru a ne asigura că există cât mai multe puncte de recepție deschise. Suntem în contact zilnic cu toate punctele noastre de preluare. Dacă punctul de preluare în care a fost primit coletul este încă închis, vă vom contacta pentru a-l modifica într-un alt punct de preluare care este încă deschis. Acesta va fi apoi expediat la locația modificată, care va primi un alt sms și notificare prin e-mail cu parola. Din acel moment, vă puteți ridica coletul de la noul punct de preluare. 

Cum pot afla dacă este deschis punctul pick-up si unde se afla coletul meu?

In momentul plasării unei comenzi, clientul este informat in legătura cu programul de funcționare al punctului pick-up sau in cazul in care este închis ori in vacanță acesta nu poate fi selectat (acest lucru fiind influențat in mod direct dacă sistemul magazinului online este updatat constant pentru a fi in concordanță cu programul existent la noi pe site). In momentul in care se închide din sistem un punct pick-up sau intra in concediu de odihna ori vacanță, clientii sunt informați prin email. 

Pot plăti cash?

In momentul de față nu exista nici o restricție cu plata cash, atât timp cât se respectă normele de siguranță si distanțare socială. Recomandăm tuturor clientilor Coletăria.ro plata online prin card in momentul plasării comenzii. 

Nu pot ridica coletul din punctul pick-up specificat in comandă. Ce pot face într-un moment ca acesta?

Puteți sa ne contactați la numărul de telefon de pe site si noi vom direcționa coletul pentru livrare la adresă. 

Sunt Home Office, așa că nu pot ajunge în punctul pick-up să-mi iau coletul. Aș vrea să cer o livrare ulterioara.

Va rugam sa contactați serviciul clienți al Coletăria.ro si solicitați schimbarea modalității de livare la domiciliu. 

Pot schimba adresa de livrare de la punctul de recepție închis la adresa mea ( livrare la domiciliu)?

Va rugam sa contactați serviciul clienți al Coletăria.ro si solicitați schimbarea modalității de livare la domiciliu. 

Coletul meu este pe drum, dar aș vrea să-l redirecționez către un alt punct de preluare.

Puteți sa trimiteți solicitări de acest tip pe email-ul info@coletaria.ro, iar colegii din departamentul nostru de Customer Support vă vor ajuta cu mare drag. Dupa modificarea punctului pick-up, coletul dumneavoastră va fi redirecționat de la punctul de preluare închis sau neadecvat către cel mai apropiat punct de preluare deschis, ca urmare a solicitării primite pe email sau după consultarea telefonică. În momentul în care coletul va fi recepționat la punctul pick-up modificat, vă vom trimite o notificare prin SMS și e-mail. Din acel moment puteți ridica coletul dumneavoastră cu parola pe care ați primit-o. 

In cazul in care punctul pick-up unde se află coletul meu este închis, ce pot face?

Se poate alege un alt punct pick-up sau vă rugăm sa contactați serviciul clienți al Coletăria.ro si solicitați schimbarea modalității de livare la domiciliu. 

Punctul de preluare este deschis, dar nu vreau să ies. Dacă nu ridic pachetul, va fi trimis înapoi expeditorului? Îmi vor returna banii?

Coletul va fi direcționat catre depozitul Coletăria.ro. Veți fi contactat pentru redirecționare. Daca nu mai doriți coletul, acesta va fi returnat catre magazinul online de unde ați facut comanda.Pentru mai multe detalii legate de politica de retur si reclamații, vă rugăm să vă adresați magazinului online de unde ați făcut comanda. 

Unde pot prelungi timpul de stocare a coletelor?

Pentru a prelungi timpul de depozitare al unui colet, trimiteți-ne un e-mail la info@coletaria.ro sau sunați-ne în timpul programului , la numarul de pe site-ul Coletăria.ro.

Răspunsuri pentru magazine online

Există modificări sau restricții în operațiunile de depozitare și logistică?

Cu exceptia unor coduri poștale din Italia si Spania nu există restricții si livrăm in mod normal. Vom face tot posibilul pentru a ne asigura că, coletele dumneavoastră sunt livrate în siguranță. Rețeaua noastră internațională este disponibilă, atât în România, cât și în străinătate! Rețeaua noastră internațională de logistică continuă să funcționeze în mod fiabil, încercăm să livrăm toate coletele destinatarilor. 

Care sunt restricțiile privind livrarea internațională a coletelor noastre?

Chiar și în situația dificilă actuală, suntem gata să le livrăm coletele la cea mai înaltă calitate. Rețeaua noastră internațională de logistică continuă să funcționeze în mod fiabil, încercăm să trimitem toate coletele în străinătate. În prezent, se preconizează întârzieri din cauza introducerii controalelor la frontieră și a diferitelor măsuri instituite de furnizorii străini. Cu toate acestea, pe măsură ce situația se schimbă, unele țări introduc în mod constant noi măsuri restrictive.