Ai nevoie de suport?
Urmărește coletul
Accesează lista completă de contacte
Vom fi bucuroși să îți răspundem cu privire la trimiterea, ridicarea sau returnarea unui colet. De asemenea, te putem ajuta să găsești cel mai apropiat punct pick-up din proximitatea ta.
Întrebări și răspunsuri frecvente
Filtrați subiectul:
Da. În cazul în care coletul te așteaptă la punctul pick-up sau este livrat la o adresă, furnizează persoanei desemnate parola de preluare a coletului.
Dacă ai nevoie ca altcineva să ridice coletul de la Z-BOX în locul tău, acest lucru este posibil prin intermediul funcției de partajare a coletelor din aplicația noastră mobilă.Poți găsi instrucțiuni pentru partajarea coletelor prin intermediul aplicației.
Dacă expeditorul ți-a trimis coletul prin intermediul aplicației noastre, îi vei trimite coletul înapoi în același mod. Trebuie doar sa creezi cererea de expediere în mod standard în aplicație. Mai multe detalii aici.
Oferim expeditorilor (magazine online) două servicii care asigură logistica inversă:
1. Coletul retur
Plrase use this sentence Returnează coletul cu ajutorul codului furnizat de expeditor (magazinul online). Adu bunurile ambalate pe care dorești să le returnezi la punctul pick-up, comunică codul personalului și nu mai trebuie să îți faci griji pentru nimic altceva.
2. Asistent pentru reclamații
Chiar și în acest caz, este necesar să contactezi expeditorul coletului, care îți va pune la dispoziție o etichetă specială. Aceasta va ajunge la tine fie prin e-mail, fie deja împreună cu bunurile în cutia originală.
Apoi, tot ce trebuie să faci este să împachetezi bunurile, să lipești o etichetă pe cutie și să o duci la unul dintre punctele noastre pick-up. Nu ai o imprimantă? Nu contează - notează numărul de urmărire din zece cifre de pe etichetă și roagă personalul punctului pick-up să îl tipărească.
Expeditorul ți-a trimis coletul prin intermediul aplicației?
Returnează coletul în același mod. Creează coletul în mod standard în aplicație.
Ai primit un colet de la magazinul online?
În acest caz, contactează magazinul online de la care ai comandat coletul. Personalul acestuia te va sfătui cum să îl trimiți înapoi (deoarece depinde de soluția pe care o folosește magazinul online).
Întotdeauna trimitem parola pentru ridicarea coletului la adresa de e-mail indicată odată cu coletul. În același timp, trimitem o notificare către aplicația mobilă Packeta sau prin SMS.
În cazul în care nu ai primit parola pentru ridicarea coletului, dar cunoști numărul de urmărire al coletului și știi că acesta este disponibil pentru ridicare, atunci personalul punctului pick-up ți-l poate elibera pe baza unui document de identitate, care trebuie să corespundă cu numele și prenumele destinatarului menționat pe colet.
98 % din colete ajung a doua zi. Nu garantăm termenul de livrare, dar vom face tot posibilul pentru a livra coletul tău cât mai repede posibil.
Da, puteți urmări online traseul coletului.
În cazul în care nu ai timp să preiei coletul, trimite-ne un SMS și vom prelungi perioada de depozitare gratuit până la 21 de zile.
Trimitem notificări clienților, imediat după primirea informațiilor de la magazinul online, după primirea coletului pentru transport, despre deplasarea la depozit, despre livrarea la punctul pick-up. Clientul va primi numărul de urmărire de la noi, cu ajutorul căruia îi poate urmări traseul.
Informăm clientul despre livrarea coletului prin e-mail, SMS. Expeditorul coletului va primi, de asemenea, informații de la noi despre livrarea cu succes a coletului.
Pentru coletul trimis plata se face numai cu ramburs la punctul pick-up sau cu cardul în momentul plasării comenzii pe site-ul magazinului online.
Poți să ne contactezi telefonic la +40 316 300 402 sau completând formularul web precizând numărul de AWB al coletului.
Timpul de livrare diferă în funcție de țara în care se află magazinul online de unde ai făcut comanda. Este important să consulți secțiunea termeni de livrare de pe site-ul magazinului online. În cele mai multe cazuri, Packeta nu poate garanta pentru un timp de livrare, acesta fiind influențat de cele mai multe ori de către transportatori. Puteți urmări livrarea aici.
Programul de funcționare al punctelor Pick-up este stabilit în functie de programul fiecărei locații și poate fi regăsit pe site-ul nostru la secțiunea puncte Pick-up accesând programul de funcționare a punctului Pick-up care te interesează.
Accesând site-ul nostru, puncte Pick-up, poți accesa toate informațiile legate de punctul Pick-up dorit, inclusiv o hartă și poze cu locația respectivă.
Coletul tău nu a fost încă preluat de către noi. De îndată ce magazinul online ne preda coletul, acesta va fi scanat in primul depozit al Packeta, iar statusul se va modifica automat.
Probabil coletul se află în tranzit, urmează sa fie predat companiei de curierat partenere din România, iar ulterior va afișa statusul și trackingul pe site-ul firmei de curierat.
Termenul de stocare în punctele Pick-up este de 7 zile calendaristice. Dacă nu te prezinți la punctul Pick-up în acest termen, coletul va fi returnat expeditorului.
În momentul în care magazinul online ne predă coletul tău vei primi automat un e-mail de la Packeta în care îți sunt prezentate toate detaliile comenzii tale. În momentul sosirii coletului în punctul pick-up, te vom anunța prin sms și e-mail.
Pentru orice suma achitată în punctul Pick-up, reprezentantul acestuia îți va elibera o chitanță.
Activitatea în secțiunea client este intuitivă. Puteți activa asistentul software în mod repetat în secțiunea Asistență pentru clienți.
Meniul de navigare este împărțit în mai multe părți:
trimiteți un colet - aici creați o comandă pentru transportul în toate țările în care Packeta livrează. Aici puteți crea o comandă pentru clientul dvs.Destinatarul va putea să returneze produsele înapoi la dvs. cu ușurință, în caz de necesitate
import de colete - trimiterea consolidată a coletelor care vă economisește timp
colete în curs - comenzi neterminate
colete trimise - o listă a tuturor coletelor, pe care o puteți filtra cu ajutorul filtrelor prestabilite, iar etichetele pentru colete și notele de livrare sunt, de asemenea, tipărite aici.
facturi - o listă cu toate facturile emise, pe care le puteți descărca în mai multe formate și, în același timp, veți găsi aici documentele vamale
După ce vă autentificați în contul dvs., veți găsi butonul Trimiteți coletul, în stânga sus, unde veți completa informațiile necesare despre colet (numărul comenzii, numele și prenumele destinatarului, e-mail, telefon, valoare, punctul de ridicare, magazinul dvs.). Apoi confirmați totul prin acceptarea Termenilor și condițiilor generale și dați click pe butonul Trimiteți coletul.
Alte metode sunt așa-numitul import consolidat de colete, pe care îl puteți găsi și în secțiunea pentru clienți și transmiterea prin API. Adresați-vă reprezentantului dvs. de vânzări pentru informații mai detaliate despre transmiterea prin API.
Eticheta este generată automat după introducerea coletului în sistemul nostru. Apoi, tot ce trebuie să faceți este să imprimați eticheta în secțiunea Colete trimise și să o lipiți pe colet.
În mod standard, oferim facturare la intervale săptămânale, cu credit pe baza unei sume de bani selectate la livrare. În conformitate cu CGV, plata contra ramburs se efectuează în termen de 10 zile lucrătoare de la livrarea coletului în contul bancar specificat în secțiunea dvs. de client.
Puteți descărca toate facturile dumneavoastră în secțiunea de clienți. Dacă aveți întrebări suplimentare despre facturare, contactați-ne prin intermediul formularului de contact. Colegii noștri de la serviciul clienți vor fi bucuroși să vă ajute.
Dacă punct pick-up este închis, vă recomandăm să căutăți o altă locație din apropiere. Puteți găsi o listă de puncte de predare-primire pe site-ul nostru. Coletele pot fi depuse la depozitele noastre sau la punctele noastre de predare-primire. Puteți găsi o prezentare generală a depozitelor noastre și a orelor de deschidere pe blogul nostru.
În acest caz, trebuie să verificați datele de contact ale destinatarului, de preferință în secțiunea colete trimise din secțiunea clienți, sau să contactați serviciul nostru pentru clienți (prin intermediul formularului de contact). Colegii noștri vor verifica datele de contact ale clientului și, eventual, vor retrimite un e-mail informativ sau un SMS cu parola.
În cazul în care ați introdus un punct pick-up greșit și nu ați predat încă coletul șoferului nostru sau nu l-ați dus la punctul pick-up, vă recomandăm să îl anulați și să trimiteți din nou coletul cu informațiile corecte. În secțiunea Clienți, puteți anula un colet din lista Colete trimise folosind pictograma roșie a coșului de gunoi. Coletul își va schimba statutul din În așteptare pentru livrare de către magazin în statutul Coletul a fost anulat.
În cazul în care ați trimis deja coletul pentru transport, acesta poate fi anulat prin intermediul serviciului nostru pentru clienți.
Trimitem notificări clienților, imediat după primirea informațiilor de la magazinul online, după primirea coletului pentru transport, despre deplasarea la depozit, despre livrarea la punctul pick-up. Clientul va primi numărul de urmărire de la noi, cu ajutorul căruia îi poate urmări traseul.
Informăm clientul despre livrarea coletului prin e-mail, SMS. Expeditorul coletului va primi, de asemenea, informatii de la noi despre livrarea cu succes a coletului.
Poți să ne contactezi telefonic la +40 316 300 402 sau completând formularul web precizând numărul de AWB al coletului.
Dacă doriți să partajați coletul cu o altă persoană, puteți face acest lucru prin intermediul funcției de partajare a coletelor din aplicația mobilă. Puteți găsi instrucțiuni simple pentru partajarea unui colet prin intermediul aplicației.
Plata în numerar la livrare în cadrul aplicației poate fi efectuată în două moduri:
prin intermediul cardului de credit,
GooglePay/ApplePay.
Există trei modalități de plată în numerar la livrare, la punctul pick-up:
Plata online în avans prin intermediul aplicației noastre mobile. Plata online este posibilă prin card de credit sau prin serviciul GooglePay/ApplePay.
Printr-un gateway de plată online, printr-un click în urmărirea online.
Direct la primirea coletului prin card sau numerar la punctul nostru pick-up.
În cazul în care aplicația mobilă Packeta nu funcționează, încercați să o actualizați cu cea mai recentă versiune. Alternativ, deconectați-vă și conectați-vă din nou. Dacă acest lucru nu vă ajută și problema persistă, nu ezitați să ne contactați prin intermediul formularului de contact.
Dacă trimiți un colet în România, la un punct Pick-up, vei plăti 11,90 Ron, iar dacă trimiți la o adresă, vei plăti 18 Ron.
Vei plăti 5 Ron pentru plata în numerar la livrare, iar această sumă va fi adăugată la prețul final de livrare. În plus, poți introduce orice sumă care va fi plătită de către destinatar. Poți introduce apoi numărul de cont bancar direct în aplicație, în care va fi trimisă suma în numerar la livrare în termen de 10 zile de la data la care destinatarul a ridicat coletul.
Nu, aplicația afișează întotdeauna prețul final și trebuie să confirmi această sumă în ultima etapă de introducere a datelor coletului.
Da, confirmarea va fi afișată direct în aplicație și îți vom trimite, de asemenea, o dovadă a confirmării plății online și pe adresa de e-mail pe care ai furnizat-o.
Prin acest serviciu pot fi trimise colete cu o greutate maximă de 5 kg și dimensiuni de 50x40x30 cm. Suma dintre lungimea, lățimea și înălțimea coletului nu trebuie să depășească 120 cm. Dimensiunile minime ale coletului nu trebuie să fie mai mici de 10×7×1 cm.
Da, atâta timp cât dimensiunile nu sunt mai mari de 10×7×1 cm.
Poți să ne contactezi telefonic la +40 316 300 402 sau completând formularul web precizând numărul de AWB al coletului.
Timpul de livrare diferă în funcție de țara în care se află magazinul online de unde ai făcut comanda. Este important să consulți secțiunea termeni de livrare de pe site-ul magazinului online. În cele mai multe cazuri, Packeta nu poate garanta pentru un timp de livrare, acesta fiind influențat de cele mai multe ori de către transportatori. Puteți urmări livrarea aici.
Programul de funcționare al punctelor Pick-up este stabilit în functie de programul fiecărei locații și poate fi regăsit pe site-ul nostru la secțiunea puncte Pick-up accesând programul de funcționare a punctului Pick-up care te interesează.
Pentru a obține factura pentru produsele din interiorul unui colet este necesar să te adresezi magazinului online de unde ai comandat.
Accesând site-ul nostru, puncte Pick-up, poți accesa toate informațiile legate de punctul Pick-up dorit, inclusiv o hartă și poze cu locația respectivă.
Termenul de stocare în punctele Pick-up este de 7 zile calendaristice. Dacă nu te prezinți la punctul Pick-up în acest termen, coletul va fi returnat expeditorului.
În momentul plasării comenzii la magazinul online vei primi automat un e-mail de la Packeta în care îți sunt prezentate toate detaliile comenzii tale. În momentul ajungerii coletului în punctul Pick-up, te vom anunța prin sms și e-mail.
Pentru orice suma achitată în punctul Pick-up, reprezentantul acestuia îți va elibera o chitanță.
Numărul de telefon nu poate fi modificat în aplicație. Acest lucru se datorează faptului că coletele sunt alocate unui număr de telefon (datorită acestuia, aplicația vă va arăta când aveți un colet pe drum). Cu toate acestea, puteți reinstala aplicația și vă puteți înregistra cu un alt număr.
Nu, nu oferim asigurare pentru coletele trimise prin intermediul aplicației. Cu toate acestea, puteți utiliza serviciul Packeta cu valoare declarată.
Ce înseamnă acest lucru?
Atunci când introduceți valoarea declarată a coletului în aplicație, vi se va rambursa valoarea reală a pagubelor până la valoarea declarată a coletului (conform termeni și condiții).
Puteți activa serviciul de valoare declarată a coletului direct în aplicație cu câteva clickuri.
- Completați datele necesare pentru trimiterea coletului în aplicație, așa cum v-ați obișnuit. Serviciul Colet cu valoare declarată vă așteaptă la pasul 4.
în caseta Valoarea declarată, introduceți Valoarea (prețul) bunurilor pe care le trimiteți. În limita sumei indicate, vă vom rambursa ulterior orice pagubă cauzată coletului.
În ultimul pas, veți vedea prețul pentru expedierea coletului + suprataxă pentru serviciul "Valoare declarată".
Dacă trimiți un colet în România, la un punct Pick-up, vei plăti 11,90 Ron, iar dacă trimiți la o adresă, vei plăti 18 Ron.
Nu, aplicația afișează întotdeauna prețul final și trebuie să confirmi această sumă în ultima etapă de introducere a datelor coletului.
Da, confirmarea va fi afișată direct în aplicație și îți vom trimite, de asemenea, o dovadă a confirmării plății online și pe adresa de e-mail pe care ai furnizat-o.
Prin acest serviciu pot fi trimise colete cu o greutate maximă de 5 kg și dimensiuni de 50x40x30 cm. Suma dintre lungimea, lățimea și înălțimea coletului nu trebuie să depășească 120 cm. Dimensiunile minime ale coletului nu trebuie să fie mai mici de 10×7×1 cm.
Da, atâta timp cât dimensiunile nu sunt mai mari de 10×7×1 cm.
În cazul în care coletul este mai mic, mai mare sau mai greu decât limitele recomandate, acesta va fi returnat la punctul Pick-up de unde a fost expediat coletul, fără a avea dreptul la rambursarea costurilor de transport. Vei primi un e-mail informativ și un mesaj text de la noi pentru a-ți ridica coletul.
Poți trimite orice produs care corespunde parametrilor și condițiilor menționate. Printre obiectele comune se numără îmbrăcăminte, articole pentru copii, jucării, cărți, manuale, electronice mici (telefoane mobile, power banks, laptopuri, camere GoPro, drone, accesorii mici etc.), obiecte de colecție și articole (figurine, cărți, monede etc.), papetărie, media (jocuri, filme, muzică pe CD, DVD etc.), accesorii pentru jocuri, echipamente sportive mici etc.
Poți să ne contactezi telefonic la +40 316 300 402 sau completând formularul web precizând numărul de AWB al coletului.
Accesând site-ul nostru, puncte Pick-up, poți accesa toate informațiile legate de punctul Pick-up dorit, inclusiv o hartă și poze cu locația respectivă.
Asigurați-vă că aveți cardul activat pentru plăți online și că ați stabilit o limită suficientă pentru plățile pe internet. Alternativ, vă recomandăm să încercați să efectuați plata cu un alt card de plată.
Dacă doriți să partajați coletul cu o altă persoană, puteți face acest lucru prin intermediul funcției de partajare a coletelor din aplicația mobilă. Puteți găsi instrucțiuni simple pentru partajarea unui colet prin intermediul aplicației.
Plata în numerar la livrare în cadrul aplicației poate fi efectuată în două moduri:
prin intermediul cardului de credit,
GooglePay/ApplePay.
În cazul în care aplicația mobilă Packeta nu funcționează, încercați să o actualizați cu cea mai recentă versiune. Alternativ, deconectați-vă și conectați-vă din nou. Dacă acest lucru nu vă ajută și problema persistă, nu ezitați să ne contactați prin intermediul formularului de contact.
Descarcă aplicația Packeta și activează un card bancar pentru efectuarea plăților online.
Poți descărca aplicația din AppStore sau Google Play.
Aplicația nu reprezintă un element obligatoriu pentru destinatar. Cu toate acestea, în cazul în care destinatarul are aplicația instalată, acesta va putea accesa cu ușurință și rapiditate statusul de livrare al coletului direct în cadrul aplicației.
Aceste date servesc ca un canal important de comunicare și identificare. Îți vom trimite toate documentele (primirea expedierii, plata, etc.) pe adresa de e-mail. Numărul de telefon este important pentru asocierea contului cu aplicația mobilă.
Nu. Trebuie să fi conectat la internet în timp ce introduci datele expedierii în aplicație. Te poți conecta prin date mobile sau prin Wi-Fi.
Nu sunt disponibile alte metode de plată, precum transfer bancar, plata în numerar sau cu card la livrare.
Desigur. Acest serviciu este acoperit de Zásilkovna și banca ČSOB. Datele tale sunt astfel protejate complet și anonim.
Nu, aplicația afișează întotdeauna prețul final și trebuie să confirmi această sumă în ultima etapă de introducere a datelor coletului.
Da, confirmarea va fi afișată direct în aplicație și îți vom trimite, de asemenea, o dovadă a confirmării plății online și pe adresa de e-mail pe care ai furnizat-o.
Există mai multe modalități de a prelungi durata de depozitare a transportului dumneavoastră:
În urmărirea online a coletului (dați click pe butonul Extinderea perioadei de depozitare și alegeți data până la care doriți să prelungiți perioada de depozitare).
În aplicația mobilă Packeta (în aplicație, dați click pe cele trei puncte roșii și apoi pe opțiunea Extindeți).
Alternativ, puteți utiliza formularul nostru de contact.
Mai multe informații pot fi găsite pe blogul nostru
Aveți la dispoziție 2 zile calendaristice pentru a ridica un colet care merge la Z-BOX. Este posibilă o prelungire cu maximum 1 zi, pentru un total de 3 zile calendaristice.
Dacă nu ridicați coletul la timp, acesta va fi trimis automat înapoi la expeditor sub forma unui așa-numit "retur", iar expeditorul trebuie să vi-l trimită din nou.
Perioada de depozitare a coletului poate fi prelungită numai atunci când acesta se află în statusul Pregătit pentru preluare.
În funcție de dimensiunea lockerelor Z-BOX, distingem coletele în 3 tipuri:
S - 45x8x61 cm
M – 45x17x61 cm
L - 45x36x61 cm. Greutatea maximă a coletului este de 15 kg.
Infractorii cibernetici încearcă să imite cât mai bine site-urile oficiale sau comunicațiile companiilor.
Cu toate acestea, la o examinare mai atentă, este posibil să constatați că linkul conține greșeli de scriere, formulări care nu au sens în linkul respectiv sau o confuzie de litere și numere, cum ar fi 1 în loc de l sau .cx în loc de .cz.
Vă recomandăm să nu dați click pe linkuri suspecte și, mai ales, să nu vă comunicați datele personale și bancare.
Puteți afla cum arată astfel de mesaje sau e-mailuri frauduloase și la ce trebuie să fiți atenți pe pagina Securitatea cibernetică și protecția datelor.
În acest caz, datele dumneavoastră personale și fondurile nu sunt încă în pericol.
Fie că este vorba de o comunicare suspectă prin intermediul unui site web, e-mail sau SMS, raportați frauda la compania în cauză și, de asemenea, la poliție.
În cazul unui atac de phishing care abuzează de numele Packeta, vă rugăm să ne scrieți la info@packeta.ro sau prin intermediul butonului "Vreau să raportez un atac de phishing" de pe pagina noastră de securitate cibernetică și protecție a datelor.
Plângerile pot fi depuse de către expeditorul sau de către destinatar. Despăgubirile pentru daune sunt plătite ulterior persoanei autorizate, în conformitate cu termenii și condițiile noastre generale valabile și cu termenii și condițiile în cazul utilizării serviciului Pentru Tine.
Puteți depune cu ușurință o plângere utilizând formularul nostru de plângere.
Acest lucru depinde de motivul plângerii și de persoana care o face. Formularul nostru conform vă va îndruma către lista de documente necesare. În cazul în care sunt necesare informații suplimentare, departamentul nostru de reclamații vă va contacta.
Pierderea coletului
Colet deteriorat
Conținut lipsă
Coletul a fost schimbat
Livrarea cu întârziere a coletelor
Facturare incorectă
Sesizarea trebuie completată direct de către expeditor, utilizând formularul nostru de reclamație. Prin urmare, destinatarul trebuie să contacteze direct expeditorul și să procedeze în conformitate cu procedura de reclamație valabilă a magazinului online, sau să comunice returnarea taxei de expediere cu expeditorul fizic prin intermediul aplicației.
În caz de deteriorare vizibilă, clientul are dreptul de a refuza preluarea coletului la punctul pick-up. Dacă a fost acceptat un colet deteriorat, o eventuală reclamație se poate rezolva pe adresa de e-mail info@packeta.ro.
Packeta oferă strict servicii de curierat rapid. Preluăm de la expeditor/magazin online coletul și îl predăm clientului. În cazul în care există neconcordanțe îți recomandăm să contactezi magazinul online de unde ai achizitionat produsul.
În conformitate cu termenii și condițiile generale, avem la dispoziție 30 de zile de la depunerea acesteia pentru a procesa o reclamație. Vă vom notifica prin e-mail imediat ce vom începe să procesăm cererea dumneavoastră.
O eventuală reclamație pentru deteriorarea sau pierderea coletului sau a conținutului acestuia se poate depune pe adresa de e-mail info@packeta.ro.
Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta?
Contactează-ne prin
Vrei să trimiți sau să primești un colet, să raportezi o eroare, să înaintezi o reclamație sau vrei să ne adresezi o întrebare?
Folosește formularul nostru de contact pentru o procesare cât mai rapidă a cererii tale.
Utilizați
Te vom ajuta să rezolvi reclamația. Pur și simplu completează formularul de reclamație, indiferent dacă ești destinatarul sau expeditorul transportului.
Sunați la
+40 316 300 402
Ore de deschidere:
luni - vineri 8:00 - 16:30
Contactează-ne prin
Vrei să trimiți sau să primești un colet, să raportezi o eroare, să înaintezi o reclamație sau vrei să ne adresezi o întrebare?
Folosește formularul nostru de contact pentru o procesare cât mai rapidă a cererii tale.
Utilizați
Te vom ajuta să rezolvi reclamația. Pur și simplu completează formularul de reclamație, indiferent dacă ești destinatarul sau expeditorul transportului.
Sunați la
+40 316 300 402
Ore de deschidere:
luni - vineri 8:00 - 16:30