Colet retur

Prima modalitate prin care clientul poate returna produsele către magazinul online este prin predarea coletului retur. Cum funcționează?

01

Clientul ambalează în mod corespunzător produsele returnate și adaugă în colet formularul de returnare furnizat de magazinul online.

02

Duce coletul la unul dintre punctele pick-up ale Packeta.

03

Comunică personalului din punctul pick-up codul unic de returnare din 8 cifre al magazinului online respectiv (așa-numitul identificator).

04

Pe baza codului, personalul din punctul pick-up generează eticheta și o lipește pe colet.

05

Curierul nostru va prelua coletul de la punctul pick-up și îl va returna magazinului online.

Lista de prețuri pentru coletele retur

Clientul primește o confirmare a trimiterii coletului și o confirmare a primirii bunurilor înapoi de către magazinul online.

Alte țări: pentru returnarea coletelor, este necesar să folosești adresa exactă de returnare specifice fiecărei țări de destinație.

Nu se trimit colete cu RAMBURS. Astfel de trimiteri nu vor fi acceptate pentru transport.

Pentru majoritatea țărilor trebuie să selectezi un transportator specific pentru livrare.

Te rugăm să verifici în prealabil dacă adresa de retur acceptă expedierile prin transportatorul pe care intenționezi să-l selectezi. Această informație poate fi găsită în detaliile fiecărei adrese de retur: fie direct sub adresa indicată, fie sub pictograma .

Din motive operaționale, nu vom putea primi sau procesa coletul în cazul în care este livrat de către un alt transportator la adresa de retur.

Adresa de pe colet trebuie să fie conform formatului și indicațiilor prezentate pe site-ul nostru.

Asigură-te că împachetezi coletul într-un ambalaj adecvat și că îl etichetezi corespunzător.

Sisteme de trimitere a etichetelor
cu cod de bare către client: